Kariéra - volná pracovní místa

Volné pracovní pozice:


Na pobočku do Opatovic nad Labem přijmeme nového kolegu na pozici:

Asistentka jednatele / Asistentka vedení společnosti

Co Vás čeká:

Hledáme asistentku pro posílení pracoviště vedení společnosti. Hledáme někoho, kdo zvládne plnit různorodé úkoly. Dokáže rozeznat, který úkol má prioritu číslo jedna a vše splní v krátkém čase. Zvládne zpracovat přehlednou tabulku v excelu a zároveň má vynikající znalost psané i mluvené češtiny (psát bez pravopisných chyb). Určitě se bude hodit i dobrý time management a odolnost vůči stresu.

Náplň práce:

  • příprava a zpracování ekonomických analýz,
  • tvorba reportů, statistik, prezentací,
  • pravidelné měsíční kontroly,
  • spolupracovat s jednatelem společnosti na optimalizaci a tvorbě firemních procesů,
  • běžná administrativní denní činnost - vyřizování e-mailů, telefonátů,
  • administrativní a organizační podpora jednatele,
  • příprava podkladů pro jednání a zpracování zápisů z nich.

Požadujeme:

  • ekonomická vzdělání VŠ (SS – praxe 5 let),
  • dobrá znalost práce na PC, především MS Office (Word, Excel, Outlook) - konkrétně hojně pracujeme v Excelu - znalosti pokročilých funkcí jsou základ,
  • výborná znalost českého jazyka,
  • dobrá znalost anglického jazyka (slovem i písmen),
  • přesnost, vysoké pracovní nasazení a naprostá časová flexibilita při plnění úkolů,
  • psaní všemi deseti nebo umění velmi rychlého psaní,
  • schopnost přirozené komunikace, reprezentativní vystupování, ochota učit se, aktivní přístup,
  • výborné organizační dovednosti,
  • diskrétnost, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odpovědnost,
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • praxe a znalost ekonomického systému Pohoda výhodou.

Nabízíme:

  • ohodnocení 32 000 - 37 000 Kč
  • zázemí stabilní české společnosti s mnohaletou působností na trhu,
  • spolupráci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou (první smlouva na 1 rok),
  • odpovídající finanční ohodnocení,
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
  • dlouhodobou spolupráci,
  • příspěvek na stravování
  • zaměstnaneckou slevu na nákup stavebního materiálu, možnost využití firemní tarify pro soukromé volání, možnost zapůjčení firemní techniky,
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv.

V případě Vašeho zájmu o pozici zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail personalni@dskstavebniny.cz (do emailu prosím uveďte označení pozice a místo výkonu práce pozice, o kterou se ucházíte).


Do našeho kolektivu přijmeme nového kolegu na pozici:

Stavbyvedoucí

Náplň práce:

  • vedení stavební čety,
  • administrace stavebních a inženýrských činností,
  • vedení výběrových řízení na dodavatele stavebních prací a dodávky materiálů,
  • koordinace a řízení prací na stavbě,
  • vedení stavebního deníku,
  • kontrola kvality prováděných prací dle dokumentace,
  • kontrola dodržování bezpečnostních předpisů a technologických postupů,
  • materiálové a technické zabezpečení stavby.

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání v oboru stavebnictví,
  • praxe ve stavebnictví v oblasti řízení stavebních zakázek,
  • znalost postupů v projekčních a inženýrských činnostech,
  • znalost rozpočtů stavebních prací a jejich posuzování,
  • organizační a komunikační dovednosti,
  • flexibilita, důslednost, samostatnost, pečlivost a všestrannost,
  • řidičský průkaz skupiny B,
  • znalost práce na PC.

Nabízíme:

  • nadstandardní finanční ohodnocení 40 000 - 50 000 Kč,
  • stavby v dojezdové vzdálenosti od místa bydliště,
  • volné víkendy,
  • zázemí stabilní české společnosti s mnohaletou působností na trhu,
  • spolupráci na hlavní pracovní poměr, nástup dle domluvy,
  • pracovní poměr na dobu neurčitou (první smlouva na 1 rok),
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv,
  • účast na firemních akcích,
  • služební vůz, mobil, notebook,
  • zaměstnaneckou slevu na nákup stavebního materiálu,
  • možnost využít firemní tarify pro soukromé volání,
  • možnost zapůjčení firemní techniky.

V případě Vašeho zájmu o pozici zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail personalni@dskstavebniny.cz (do emailu prosím uveďte označení pozice a místo výkonu práce pozice, o kterou se ucházíte).


Na pobočku do Hradce Králové přijmeme nového kolegu na pozici:

Skladník

Co Vás čeká:

  • příjem, výdej a manipulace se zbožím,
  • fyzická kontrola materiálu,
  • spolupráce na inventurách, měsíčních kontrolách skladu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • fyzickou zdatnost,
  • aktivní přístup k práci, ochotu, vstřícnost,
  • průkaz VZV výhodou,
  • znalost stavebních materiálů výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • ohodnocení 27 000 - 32 000 Kč,
  • zázemí stabilní české společnosti s mnohaletou působností na trhu,
  • spolupráci na hlavní pracovní poměr (první smlouva na dobu určitou, poté na dobu neurčitou),
  • nástup možný ihned nebo dle domluvy,
  • přátelskou a otevřenou atmosféru,
  • nákup zboží ze sortimentu firmy za zvýhodněné ceny,
  • možnost využít firemní tarify pro soukromé volání,
  • možnost zapůjčení firemní techniky,
  • neděle a svátky volné (soboty jsou pouze jednou za 14 dní na 4 hod),
  • příspěvek na stravování.

V případě Vašeho zájmu o pozici zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail personalni@dskstavebniny.cz (do emailu prosím uveďte označení pozice a místo výkonu práce pozice, o kterou se ucházíte).


Do našeho týmu hledáme šikovného, pracovitého a manuálně zručného pracovníka na práci po stavbách.

Pracovník stavební divize

O nabízené pozici:

  • "Pracovník stavební divize" jinak řečeno - práce všeho druhu (brouk pytlík).

Jistoty:

  • zázemí stabilní české společnosti s mnohaletou působností na trhu,
  • práce v trvalém pracovním poměru
  • výplaty každý měsíc
  • dovoz na stavbu a ze stavby firemním automobilem
  • pracovní oděvy a obuv.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • nástup možný ihned nebo dle domluvy,
  • po prvním roce pracovní smlouvu dobu neurčitou
  • pevnou pracovní dobu 7-16 hod (výjimečně déle)
  • víkendy a svátky volné
  • zaměstnaneckou slevu na nákup stavebního materiálu,
  • možnost využít firemní tarify pro soukromé volání,
  • možnost zapůjčení firemní techniky.

Finanční ohodnocení je hodinovou sazbou od 150,- Kč / hod (dle praxe), případně částečná úkolová mzda, která není nikdy nižší než hodinová sazba. Po zapracování možnost navýšení mzdy dle pracovních výsledků.

V případě Vašeho zájmu o pozici volejte pro více informací: p. Ježek tel.: 608 308 034.

 


Na pobočku do Opatovic nad Labem přijmeme nového kolegu na pozici:

Manager investic a dotací

Co Vás čeká:

Vaším hlavní aktivitou bude sledování legislativy, dotačních programů pro jednotlivé stavební segmenty, kde v přímé návaznosti budete technická a odborná podpora k přípravovaným a realizovaným stavebním projektům v rámci specifikace stavebních materiálů. Pro zjištění těchto informací budete komunikovat s projektanty, projektovými manažery, investory, ministerstvem, zástupci měst a obcí atd. Jednotlivé stavby poté vyhodnotíte - každou stavbu rozfázujete na dílčí části a navrhnete nejvhodnější materiály pro danou fázi stavby. Tyto informace poté předáte kolegům z obchodního oddělení.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ/VŠ stavebního nebo obchodního směru
  • ovládat projektovou dokumentaci a stavební materiály
  • praxi v oboru alespoň 15 let
  • uživatelskou znalost PC (MS Office)
  • ŘP sk. B
  • příjemné vystupování
  • znalost programu POHODA výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • vysokou míru samostatnosti, pružnou pracovní dobu
  • spolupráci na hlavní pracovní poměr, nástup možný ihned
  • předpokládané ohodnocení od 35.000 Kč do 50 000 Kč skládající se ze základní mzdy a provize (provize bez omezení)
  • služební telefon, notebook a automobil i pro soukromé účely
  • firemní výhody (nákup stavebního materiálu se zaměstnaneckou slevou) 
  • přátelskou atmosféru na pracovišti

V případě Vašeho zájmu o pozici zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail personalni@dskstavebniny.cz (do emailu prosím uveďte označení pozice a místo výkonu práce pozice, o kterou se ucházíte). 


Na pobočku do Opatovic nad Labem přijmeme nového kolegu na pozici:

Obchodní zástupce pro okres Mladá Boleslav

Co Vás čeká:

  • vedení obchodníchjednání se stávajícími a potenciálními zákazníky s cílem nastavení cenové politiky a rozšíření portfolia zákazníků

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ/VŠ ekonomického nebo stavebního směru
  • znalost stavebních materiálů
  • praxe v obchodu
  • uživatelská znalost PC (MS Word, Excel)
  • znalost Pohody výhodou
  • absolvované školení prodejních dovedností
  • ŘP skupiny B – aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout: zázemí stabilní společnosti s dlouholetou působností na českém trhu

  • nástup možný ihned
  • práci v terénu i v kanceláři, pracovní dobu pondělí–pátek
  • spolupráci na HPP, ihned po nástupu fixní mzdu + provize
  • provize bez omezení
  • předpokládané ohodnocení od 40 000 Kč/měsíc až neomezeně
  • komplexní zaškolení od zkušených obchodníků a další vzdělávání z oblasti produktu, prodeje a psychologie prodeje
  • firemní výhody (nákup stavebního materiálu se zaměstnaneckou slevou)
  • služební telefon, notebook, automobil i pro soukromé účely
  • přátelskou a otevřenou atmosféru
  • vysokou míru samostatnosti
  • velmi úzkou spolupráci s projektovým manažerem naší společnosti na připravovaných zakázkách v daném regionu

V případě Vašeho zájmu o pozici zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail personalni@dskstavebniny.cz (do emailu prosím uveďte označení pozice a místo výkonu práce pozice, o kterou se ucházíte).